Notjustme

Mysiga helg!!!

Allmänt, Småbarnsåren Permalink0
Lever verkligen för helgerna just nu! Älskar att spendera min tid med familjen och vänner, vara hemma och mysa runt, vara ute och leka eller vara iväg på något! 

Bara att sitta och iaktta Mio och Melvin vid frukosten med en stor kopp kaffe 🙏
(null) (null)
Mio äälskar att räkna, sätta ihop tal och ljuda bokstäver 😍 så häftigt!
(null)

(null)

(null)

I lördags vid lunch åkte Gustav iväg och lämnade Melvin till farfar och jag gick och lämnade Mio till Isa, Andreas och kusinerna. Jag och Gustav åkte in till stan för att gå på Raw comedy brunch. Först brunch och sen stand up 😃 så kul! 
(null)

(null)

(null)
Älskar att spendera tid med bara honom ❤️

Mio sov över hos kusinerna (för att dom ville det) dom hade haft det toppen 🤩🤩🤩❤️

Vi fick mysa extra med bara Melvin, vårat känslomonster 😂😂
(null)

Idag körde jag familjejympa med Mio och kusinerna. Isa skjutsade hem Mio så jag kunde stanna och springa lite intervaller och gymma lite 👏💪 sen har vi städat, tvättat, rensat avlopp, spelat Uno, badat, fikat, dansat, myst!
(null)
"Titta mamma jag har skrivit Uggla!" 💖

Hoppas ni haft en bra helg!

Puss/J 
Till top