Notjustme

Ändrade planer...

Allmänt, Jossan @ work, Småbarnsåren Permalink0
Ok Melvin kräktes två gånger nu på morgonen.. vi rör oss alltså inte hemifrån idag 😣😞 blir svårt att stimulera Mio här hemma... får väl göra en hinderbana eller nått, eller så får han va på baksidan och hoppa studsmatta, japp hinderbana och studsmatta ute får det bli sen! 

När melvin somnade i vagnen tog jag fram lite pyssel till Mio (måste köpa mer, jag tog det jag hittade..) sen vill jag köpa små pärlor till honom oxå! Höst = pyssel 😍👏
(null)

(null)

(null)

(null)

Bollar massa idéer med Mio just nu till jobbet 😂 har man inte Hanna här (kollega och bästa vän) så får man ta hjälp av Mio! Han är den åldern som jag kommer jobba med (bland annat) 

Har så mycket idéer till jobbet just nu, mitt huvud sprängs snart 😂😂 försöker skriva ner så mycket som möjligt! 15 oktober börjar jag att jobba! 

Puss/J
Till top