Notjustme

Saknar-Längtar

Allmänt, Jossan @ work, Småbarnsåren Permalink0
När jag börjar att jobba

Okey jaaaa jag kommer sakna den lugna promenaden hem efter att jag lämnat Mio på förskolan. Jaaa jag kommer sakna att umgås med fina vänner under dagarna. Jaaa jag kommer sakna att lite spontant åka iväg till något centrum med någon mammakompis under dagen endast för att leta efter en ny mössa till någon av barnen. Ja jag kommer sakna att slappa i soffan när Melvin sover eller att ta en kaffe i solen medan Melvin sover ute i vagnen osv osv....

Framförallt kommer jag kommer sakna att få busa och mysa med barnen på dagen och att spendera mycket tid ihop... ❤️❤️❤️ 

Men
Jag längtar tills Gustav får ta nätterna. När Gustav får gå upp 06.00 varje morgon när Melvin vaknar. När jag slipper dom stressiga mornarna. Slipper bråka på ytterkläder. Längtar tills jag får göra iordning mig ifred på morgonen. Kanske äta en varmt rostad macka och en varm kopp kaffe med radion på i bakgrunden istället för babblarna eller barngnäll/skrik...

Ahhh jag längtar 🙈😍😍

(null)

(null)
Ser ju sååå mysigt ut, lilla hjärtat! 💖
(null)

(null)

Nu sitter jag och dricker lite kaffe i solen medan Melvin sover i vagnen. Jag har städat heela dagen! 

Puss/J 
Till top