Notjustme

Uppdatering!

Allmänt, Småbarnsåren, Träning & Mat Permalink0
Det har blivit en uppdatering per vecka nu när jag jobbar... gör lixom inget annat på vardagarna än att jobba, va med Mio och Melvin , träna och sen somnar jag tidigt... hej livet! 😅😅 

Är verkligen helt slut på kvällar och helger! Har insett att jag måste lugna ner mig på jobbet... jag vill såå mycket 🙄 måste oxå lära mig att jag inte kan göra allt själv.. 

I fredags hade jag mys med bara Melvin. Mio sov över hos farmor 😍 och Gustav var och firade en kompis! Så mysigt!!!
(null)

I lördags var vi på maskerad hos familjen Rehn. Dom hade förberett så fint ❤️👏

Melvin som superman! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Monsterbullar och batmankakor 😋
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Kaoset när man ska ta en gruppbild 😂😂
(null)
Sötnosar!!!
(null)
TigerMio 
(null)
Festis 

Sen åkte jag direkt från dom till stan för att möta Nora och Isa på Pinchos 💕😋 en del av isas 30års födelsedagspresent!
(null) (null)

(null)

(null)

(null)


(null)
En riktigt mysig kväll, bara vi 3 ❤️❤️❤️❤️

Igår fick jag sovmorgon och sen stack Gustav och Mio och testade skridskor för första gången.

Det var minst sagt blandade känslor:
(null)

(null)

😂😂😂 riktigt sur emellanåt 🙈

Nu har jag precis kommit hem från Friskis, körde powerhour - sånt bra pass!!
(null)
Nu dusch och sen paradise - finalveckan ju 🙈

Puss/J 
Till top