Notjustme

Febern är tillbaka...

Allmänt Permalink1
När Mio vaknade i morse kände jag att han hade feber...liiite feber men ändå. 37,8. Jag bestämde väldigt fort att han skulle vara hemma från förskolan idag. Det är ju födelsedagshelg i helgen, då måste han ju vara frisk!!! Håll tummarna 😱 
 
Det är ju det Mio får, feber och snorig. Han är sällan sjuk på andra sätt och det får vi ju vara glada för 😊 
 
Igår när jag hämtade honom hade dom inte varit ute (det var sjöar på gården så de yngsta fick vara inne) så med galonkläder gick han hem typ heela vägen och jag lät det ta tid. Vi letade slaskpölar och snöberg som han klättrade upp för och åkte ner för 😊 mysigt när man inte alls har bråttom på vägen hem. 
Vid lämning förstod jag inte att det var så mycket vatten överallt. Kan säga att mina jympaskor blev dyngsura!!  Haha Vid hämtning hade jag stövlar, det är ju kul att gå igenom pölar 😄 
Mios fodrade galonställ börjar bli för litet... Vet inte vilken storlek vi ska satsa på nu, vore ju skönt om han kunde ha det nu och i höst. Och jag äälskar färgen, funderar på att köpa samma. 😄 
 
Nu ska jag mysa med Mio i soffan medan Lillebror sover. 
 
Puss/J
#1 - - mamma:

jaaa köp samma det är så fint o skiljer sig ur mängden på förskolan (så mormor inte tar fel)

Till top