Notjustme

Förberedelser!

Allmänt Permalink0
På fredag morgon kommer mamma hit och är med Mio och Melvin på dagen. Efter svärmors jobb kommer hon och hämtar Mio som ska vara hos henne hela helgen och Melvin följer med mamma hem till henne! Vi valde att dela på dom nu när Melvin fortfarande är en liten plutt, om ett tag är det kanske lättare att ha båda.. 😊 

Den här veckan går åt till förberedelser inför bröllopet vi ska på 😍 vi åker fredag morgon! Ted och Ellen är det som gifter sig i Ängelholm där Ted kommer ifrån. Ska bli sååå kul!!! Gustav och Andreas (som är pluggkompisar till Ted) ska vara toastmasters och jag känner på mig att det kommer bli grymt!!

Igår tränade jag Cirkelfys och sen tonade jag håret. Ikväll blir det Cirkelfys igen och sen lite brun utan sol! Imorgon kväll blir det packning och fix med naglar 😊 gillar att dela upp det om det går! 

Nu ska jag och Mio bygga parkeringar medan lillebror sover 💖 
Puss/J 
Till top