Notjustme

Kroppen

Allmänt Permalink1
Igår åt vi hämtmat från thaien och så tonade jag håret (äntligen) och sen kollade vi film i soffan. Idag startade jag dagen med ett jympapass på friskis :) härlig start! 
Ett försök att visa hårfärgen. Den perfekta brun/röda nyansen som inte är för mörk lyckades jag välja den här gången :D yeey! 
 
Har förövrigt gått ner till min målvikt efter graviditeten! Sååå glad :D att jag blir starkare och starkare och att musklerna börjar komma tillbaka är helt underbart! Är inte "klar" på långa vägar men är en bit på väg iallafall.
 
Att kroppen har förändrats är inge snack om saken. Har fått köpa nya bhar och en större storlek i kläder. Men det kan jag verkligen leva med! 
 
Får till 2-3 pass i veckan och är så grymt nöjd över det!! Det finns ju inge roligare :) för att inte prata om känslan när man tränat. 
 
Puss/J 
#1 - - Mamma:

Fiiiint❤️

Till top