Notjustme

Sammanfattning 2013

Allmänt Permalink0
2013 har jag fokuserat mycket på vänner och familj och jag har gjort många roliga saker...Önskar att jag kommer komma ihåg det här året som ett glädjefyllt år men tyvärr kommer jag inte göra det...i somras hände det många saker som gör att 2013 är det värsta året hittills! Kommer aldrig någonsin kunna skriva om det på bloggen så vi lämnar det där och går vidare till det som varit bra.
 
- I januari flyttade jag och min älskling till vår lägenhet som vi äger tillsammans. Nu har vi snart bott här 1 år och jag trivs så jävla bra!! Tänker ofta på hur glad jag är som bor här :)
 
- En kompis gifte sig och några andra kompisar skaffade barn eller blev med barn <3<3<3<3 Babyboom kan man säga :)
 
- Jag har inte festat så mycket alls! istället har jag ätit många middagar ute på stan eller hemma med kompisar, och druckit en och annan mojito!
 
- Har firat en rolig midsommar med massa kompisar och vi hade även en inflyttningsfest här hemma i somras som blev hur rolig och lyckad som helst!! kanske en sommartradition??
 
- Åkte på en tränings och sparesa med min bästa kompis Frida <3 träning, massage, goda middagar vid vattnet och prat om livet gjorde den resan till en resa jag aldrig kommer att glömma!!
 
- Åkte till Grekland med min älskling vilket inte kom mer lägligt och när vi behövde stöd av varandra som mest!
 
- Vi har umgåtts mycket med både min och Gustavs familj <3
 
- Jag och min underbara kollega Hanna har haft det så roligt på jobbet!:D men även gråtit en skvätt efter många tunga perioder, som vi alltid tagit oss igenom tillsammans <3
 
- Unnat mig själv lyx som behandlingar, långa bruncher, promenader, en lugn helg i Nora med svägerskorna Nora och Isa och spenderat många söndagar hemma.
 
- Har tränat mycket tillsammans med mina kompisar vilket jag älskar!!:D:D:D
 
- Har skärpt mig med hur mycket jag kan hinna med under en helg...har lärt mig att ta det lite lugnt i mellanåt! Nu kan jag stanna hemma en helg utan att få panik!
 
Puss/ J
 
 
Till top