Notjustme

Bra dag!

Allmänt Permalink0
Åh va skönt att gå från jobbet med en bra känsla i magen!!

I natt kom min älskling hem från sälen..såå mysigt att få krama och pussa på honom igen (ja han har bara varit borta sen i torsdags men har längtat ihjäl mig endå) är nog som hundar på det viset..det spelar ingen roll om vi inte träffats på två dagar, fem dagar eller två veckor..jag längtar lika mycket endå :) <3 jag är fortfarande töntigt/härligt kär! :)

Idag på jobbet var all personal på avdelningen laddade med ny energi, utvilade och lugna..detta smittade av sig på barnen som även dom var lugna idag. Även fast det var lämningar av mammor och pappor...matsituationerna och vilan gick super och barnen har börjat leka med varandra - underbart! vi har även en liten tjej som är inskolad och klar som hjälper oss med de nya inskolningarna haha :) visar vad som är roligt att leka med, sprider glad energi osv...perfa! tom. föräldrarna kommenterade och la märke till den lugna och sköna stämningen idag!

Yeey :)

Angående mitt betyg på uppsatsen så mailade jag min examinator i fredags och frågade om hon glömt mig..till svar fick jag: det kommer....haha jag håller er uppdaterade om det.

När jag kom hem åt jag en halv grillad kyckling, lite fetaost och grönsaker. Just nu sitter jag framför tvn som av någon märklig anledning inte har något ljud!!(sitter och kollar topmodel utan ljud) och Gustav som alltid har lösningarna till sådana problem är och flyttar piano..Gustav, hans lillebror och pappa har nämligen en pianoflytt haha you heard me! dom kan ju aldrig bara sitta stilla så mitt emellan jobb/skola/träningar så gör dom det. Så om ni känner någon som behöver pianoflytt så vet du vart du ska höra av dig ;)

Haha förklarade på sms nu vad som hänt med ljudet och jag fick till svar: Höj på kontrollen...kuul att han har så höga tankar om mina tekniska förmågor haha det var inte det, det var en sladd som åkt ut lite...som sagt han löser allt, tom. på telefon.

Snart är det halv åtta hos mig, tittar du oxå på det??
Puss / J
Till top