Notjustme

Weekend!

Allmänt Permalink0
Hallååå!
Grupparbetet blev klart idag vilket betyder leeedig till måndag, så nu har jag hängt lite framför tv/datorn och nu tänkte jag köra ett ryck och städa lite. När jag städar har jag min musik på hög volym och så är det bara att köra :) Fint blir det oxå. hur gör ni för att göra städningen lite "roligare"? Sen ikväll ska jag göra carbonara - så sjukt gott och vi äter det typ varje vecka haha

Är det fredag imorron redan?, vad händer med alla veckor??! Imorgon är jag hel ledig, ska träna på morgonen sen får jag hitta på något. Lördag börjar jag kl 8, så det blir lungt på kvällen! sen Lördag kväll blir det schlager med tyresötjejerna :D Söndag jobbar jag bara 12-16 sen ska jag hem och fira världens bästa mamma på både mors dag och hennes födelsedag!

Puss / J
Till top