Notjustme

vasaru? a ja vet!

Allmänt Permalink0
hahaha jag och Gustav ska snart kolla på Kenny starfighter, har bara sett det här klippet på youtube - jag vet, jag är efter men det är så sjuukt roligt :D Kolla här:

http://www.youtube.com/watch?v=XfUCpJZxdkc

Vilken mysig helg jag haft! I fredags var det spelkväll med kompisar, lördags var det middag och tjejfest hos Tone som slutade med drinkar, minttu shotts och att jag låg i soffan och fick ont i magen av skatt! :D mkt roligt! Idag ringde klockan och jag gick upp trött som jag var och åkte in till stan för att träffa Hanna innan hon sticker till Brasilien i två månader imorgon. Så jag, Hanna och Maja (hannas sambo som hon ska åka med) började med en fika med Emma på hennes rast sen shoppade vi och avslutade dagen på kungshallen och åt lunch/middag. Dom berättade massa hemskheter som kan hända i brasilien, usch va läskigt!! Hoppas att dom verkligen håller ihop och tar hand om sig själva och varandra.


Men när jag ser bilder vet jag att dom kommer få det mer än underbaaart!!!(avundsjuuk) Båda är ju resvärldsvana så jag är inte såå orolig, bara ganska!:P

Puss / J


Till top