Notjustme

Juni, Juli, Augusti!!!!!sommaren som gått...

Allmänt Permalink0

Shiiiit kom precis på att det är SISTA augusi idag! kan ni förstå att hela sommaren flygit förbi?? Tänkte därför göra en sammanfattning om hur min sommar har varit :) Som sagt, jag är redo för hösten så det gör inget!

Juni


Vi firade att skolavslutningen var här!!:D se så glada vi va!


Jag firade även med Tyresö tjejerna att vi hade fått sommarlov :D


Va på skrattstock med älskling, Frida och fler :)


Firade bästa mamma med femkamp på grönan <3


Solade i en vecka i streck både i tyresö där vi blev attackerade av både änder och en helikopter men även på bryggan i kristineberg!



Firade en galen midsommarhelg i underbara bålsta med the best :D

Juli


Åkte till Dalarna med Johanna i en vecka och myste med valpen och powerwalkade i den friska luften och åt masssor med god mat!!


Haft många grillkvällar!


Festat i Vaxholm :D


Åkte ner på Helsingborgs festivalen :D





Jag, Frida, Martin och Gustav åkte till Fårö, gotland en vecka och bara njöt av liivet :D Plus att jag och älskling firade 4 1/2 år tillsammans <3

Augusti


Utgång med tjejerna från Wayne´s


Släktträff en hel helg :)

Under hela sommaren har jag bla. även jobbat väldigt mycket, varit ute och sprungit 2 gånger per vecka, träffat vänner och familj :) En lugn och skön sommar utan några måsten!

Hur har er sommar varit?

Puss / J

Till top