Notjustme

Bildregn forts.

Allmänt Permalink0
Hösten/Vintern

 
 

Hösten började med mitt och Sofias prinsesskalas eftersom båda fyllde år :D det var både nya och gamla kompisar som dök upp - riktigt lyckat!!:D

 

Min Älskling/barndomsvän Hanna flyttade äntliiigen till Sthlm!!!!Gissa om jag blev glad :D

 
 

Många roliga kvällar har den här hösten haft att bjuda på ex. Uppdragskvällen och den ovan - karaokekvällen :D

 

Många Middags/Tjejkvällar har det blivigt i Tyresö



Har gosat och busat med dom här sötnosarna!!

 
 

Gustav fyllde år och vi överraskade honom med en helkväll bestående av buffe på Mongolian barbecue, Karaoke och sen puben på GIH

 

På detta café - Waynes coffe har jag spenderat många timmars arbete, sen personalfest på det.

 

Jag hade turen att få följa med Frida på idolfinalen i Globen och se Erik vinna :)

 

Jag har myst med Michelle och Tristan med middagar och bakade pepparkakor <3

 

Spelkväll i par <3 :) - det måste vi göra om!

Det var ett utdrag ur mitt år i bilder 

Puss / J 
Till top