Notjustme

Jävla skitvecka!!!!

Allmänt, Privata Jossan, Småbarnsåren Permalink0
I måndags var jag på jobbet. På eftermiddagen fick jag ett sms av Gustav där det stod att han helt plötsligt hade fått extremt ont i magen... från att jag kom hem låg han bara i sängen.. vid 03 när han fortfarande hade sååå ont, skjutsade hans mamma in honom till SÖS... 

Han var skitdålig och fick morfin. De gjorde test på test, kollade med ultraljud och klämde. 

Tisdag på eftermiddagen kom han hem när det blivit bättre. Kl 18 åkte han in igen!!! Då var smärtan värre än dagen innan... 😰 Jag som inte var så orolig innan, blev orolig!!! Samtidigt behövde jag hålla masken framför barnen här hemma. 

Han var på SÖS ett dygn till, när smärtan minskat och läkaren konstaterad att det troligtvis är magkatarr så fick han åka hem igen ❤️❤️❤️ nu har han varit hemma några dagar och det har blivit bättre varje dag! 

Jag är såååå tacksam för all hjälp vi fått i veckan 🙏🙏🙏 vet inte hur jag ska tacka?!?? Folk har skjutsat och hämtat honom, suttit bredvid honom på SÖS timme efter timme till sen natt, kommit dit tidigt på morgonen, kommit dit och peppat honom, varit här med mig, lekt med barnen och underlättat allt! Stort TACK!!❤️ är överväldigad över vilka fantastiska människor vi har runt omkring oss!

En liten uppdatering alltså! Imorgon ska jag tillbaka till jobbet efter en vecka borta, känns lite konstigt! 

Puss/J 
Till top