Notjustme

Promenader!

Allmänt Permalink0

Ahh det är så skönt att gå till och från jobbet, jag gör det inte varje dag men de dagar jag börjar sent och när jag inte tränar på gymmet. Idag gick jag hem i det underbara vädret :) 50 minuter är streckan.


SOLIGA underbara väder!!snälla stanna kvar till efter helgen :)

Till middag idag slängde jag ihop en ny pastasås :) Jag hade i purjolök, skinka, färska championer stekta i vitlök, paprika och matlagningsgrädde. Blanda med fullkornspasta och lite parmesanost på toppen M M MMMM

Det bästa av allt är att jag har matlåda imorron medan Lotta får sitta och äta pannkakor...igen :P

När vi ändå är igång så lägger jag även upp gårdagens middag, kräftsallad :)

Nä nu ska jag gå och lägga mig, imorron är det Angelicas examensfest och jag är skit pepp!!!:D Låt det bli onsdagseftermiddag, NU!

Puss / J

Till top