Notjustme

Shopping

Allmänt Permalink0
Nu ska ni få se det jag köpte igår :) blev inte så bra bilder eftersom jag tog dom inatt när det var helt mörkt förutom en lampa.


Två stora slappa tröjor


En stickad tröja med trekvarts arm och med ett svart linne under blir det super :) Den marin/vit randiga tröjan med upprullade ärmar behöver jag inte kommentera - ÄLSKAR randigt! så Jossan! varför bryta ett vinnande koncept?;P


Ett par av mina favvorjeans frå bikbok - väldigt billiga och mjuka som bomull, perfekta till jobbet då dom är väldigt strechiga :) Ett par träningsbyxor, snygga och sköna :) och ett par skor som är perfekta för en dag på stan.

  
Hittade även en vårjacka som är tunn och lite army stil, den har luva. På bilden har ja rullat upp ärmarna.

Nu ska jag städa lägenheten sen åka till mamma och gå södermalm runt med Johanna sen är det middag hos mamma :) Men vad ska man ha på sig när man går? Kan ju inte ha en tjock jacka men har ingen vindjacka...får kanske låna gustavs :P haha

Puss / J

Till top