Notjustme

Friday night

Allmänt Permalink1
Vad har ni för er ikväll? myskväll med någon du älskar, utgång med tjejerna, parmiddag, spelkväll?? (vuxenpoäng på att jag tänkte parmiddag lr spelkväll, men det är ju supermysigt!!på riktigt) Eller så kanske ni sitter hemma själva som mig och ska upp och jobba tidigt imorgon bitti?

Jag sitter iallafall i soffan, äter riskakor med sourcream & onion smak (TIPS:bra komplement istället för chips) :) Ni vet mina tre veckor utan socker? Förra helgen hörde jag av mig till min styvsyrra som fick med mig på det tåget och hon hade redan då fuskat!!!haha så nu kör vi ingen socker på veckorna som vanligt och mycket mindre på helgerna än vi brukar..en glass eller lite mörk choklad fungerar utmärkt! jag brukar ju iallafall bara proppa i mig sakerna på helgerna även fast jag inte är sugen utan bara för att haha så det här funkar utmärkt!

Imorgon ska jag åka hemifrån kl 7 så det blir tidigt i säng kväll, hatar att vara trött på jobbet! Hoppas ni får en trevlig kväll!:)

Puss / J
#1 - - Mamma:

hör o häpna med det var ju Eurovisionkväll, kommer du ihåg vilket godisfrosseri vi hade på dessa kvällar? jag åt ostbågar o chips igår, har jag inte ätit på ages...men är det Eurovision så är det vare sig Sverige är med eller inte...kraaaam

Till top