Notjustme

Skåne :)

Allmänt Permalink0
Tjohooo!

Idag har jag varit inne i stan och fikat med underbaraste Emma <3 Så mysigt att bara sitta och prata. Efter det åkte jag och Gustav hem till gustavs mamma och åt middag. Från bussen och hem dit fick vi springa i ösregn!!!när vi kom fram såg vi ut som två dränkta katter och fick låna torra kläder haha



Igårkväll efter jobbet åkte jag hem till nackagatan och jag, Sara och Johanna bestämde oss för att köpa thaimat från thaibussen som finns där. Det är sviiin god mat (kostar 60-70 kr för en dunder potion) Vi satte oss i vitabergsparken på en filt och pratade, väldigt mysigt :D det måste vi göra oftare men vad gör man när alla har sånna busy liv ;P syskonmys <3

Imorron åker jag, Gustav och Gleasha med bil till skåne fre-sön där Martin och Frida och Martins kompisar väntar. Vi ska på helsingborg festivalen :) ska bli mycket trevligt och jag får äntliiigen träffa Frida igen <3

Nu ska jag gå och packa sen ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla film - är fortfarande väldigt trött efter så mycket jobb...

Pusssss / J

(haha tre hjärtan i ett inlägg det är nog rekord!)
Till top