Notjustme

Ledigt

Allmänt Permalink0
Värmen fortsätter, älskar det!!!! Hoppas bara inte att sommaren tar slut innan semestern börjar! Prickade in rätt vår att vara föräldraledig på iallafall 😃😎 och herregud vad mycket smidigare det går nu påväg till och från förskolan. Jympaskor, keps och sen är Mio redo!  
 
I torsdags var det avslutning på Mios förskola. Är så imponerad över deras utställning över vad de gjort under terminen - WOW!  Det märks så tydligt att det jobbar engagerade pedagoger på Mios förskola. Så nöjd!!! Självklart sa jag det till pedagogerna oxå 😊 det var utställning,  tipspromenad, fika och så sjöng dom. 
 
I fredags hade jag utvecklingssamtal med Mios pedagog. Det gick strålande 😍✌️ Efter hämtning blev det den obligatoriska fredagsglassen. Sen köpte vi blommor som vi planerarade hemma. Vid 17 körde jag cirkelgym på friskis och sen blev det fredagsmys 
Så nöjd! 
 
Har jag sagt att jag ääälskar Tyresö och träning?! 😘
När lillebrorsan vill ha popcornen 😄
 
Idag har vi lekt, mamma och Tomas kom hit och åt middag och efter att små killarna somnade och dom åkt så har jag kollat tv. Tänkte gå och lägga mig tidigt men det är ju så värt med egentid. Gustav är iväg på svensexa till imorgon.  
 
Nu ska jag iallafall lägga mig. 
 
Puss/J 
Till top