Notjustme

Han växer!

Allmänt Permalink0
När Mio föddes mådde han inte toppen därför hade alla stenkoll på honom och vi skulle ge honom både ersättning och amning plus att vi skulle amma var 3e timme och om han sov var vi tvungna att väcka honom. Allt för att han skulle må bra, ha stabilt blodsocker och växa. Efter en vecka kunde vi sluta med ersättningen och idag på BVC konstaterades att han växer precis som han ska och är redan en stor kille :D nu behöver vi inte väcka honom på natten ens för amning, skönt! 
 
Han är nu 54 cm lång och väger 3850g, han är 2 veckor idag! 
Äntligen kan jag börja ha mina vanliga kläder!! Som jag har längtat!!! :D 
 
 
Förlåt för att den här bloggen har blivit en bebisblogg men jag antar att det är rätt naturligt! Det är ju mitt liv just nu :) mycket mys och mycket bebis. Det är till och med mysigt med promenader i regnet :p haha han äälskar att åka vagn, somnar på en gång!  
 
Första dagen ensamma har gått jättebra! Gustav kom hem tidigare än vanligt från jobbet, han saknade visst oss ;) 
 
 Pusss/J 
Till top