Notjustme

Lite bättre

Allmänt Permalink0
Idag känns det lite bättre. Folk brukar alltid tycka att jag är en lugn person och det är jag nog men inuti är och har jag alltid varit väldigt stressad! :/ jag har kämpat med detta hela mitt liv och jag har för det mesta kontroll på det! Ibland skyndar tyvärr stressen ifatt mig och det har det gjort nu. Känner mig konstant stressad vilket resulterar i en väldigt orolig och stressad mage :( När detta händer är jag väldigt lättirreterad och retlig och får en väldigt kort stubin...jag försöker även hålla det inom mig och istället går jag runt och är tyst.

Idag har det känts lite bättre iaf :) har en rolig helg framför mig! Imorron ska jag och gustav äta middag med mamma, på lördag ska jag hänga med Frida och på söndag blir det eventuellt brunch med Emma och Emma.

Gick från jobbet idag och det lyckades vara uppehåll hela vägen hem, började dugga sista hundra meterna :) Snart ska jag iväg på Toves pass och få massa energi <3 Imorron stänger jag så ska inte vara på jobbet förrens 10.30 skööönt :D

Puss / J
Till top