Notjustme

Ensamtid med Mio 💖

AllmÀnt, SmÄbarnsÄren Permalink0
Idag skulle vi pĂ„ Thanksgiving middag hos Isa och Andreas och kusinerna och Wille, Nora och Selma. 5e Ă„ret i rad vi har det. En supermysig och good tradition 😋

IgÄrkvÀll nÀr Gustav stuckit pÄ AW och jag nattat Melvin sÄ hade Mio somnat pÄ soffan. Det hÀnder aldrig! KÀnde att han var lite varm... imorse var han tÀppt i nÀsan och hÀngig...
(null)

Jag har oxĂ„ kĂ€nt mig sĂ„dĂ€r hela veckan sĂ„ jag stannade hemma med honom. Melvin och Gustav gick vid 16 sĂ„ vi har hunnit spela nĂ„gra spel och hĂ€ngt i soffan. Andreas kom med leverans av varm mat - bĂ€st!!😍😋
(null)

(null)

(null)
VĂ€ldigt mysigt med ensamtid med Mio, hĂ€nder sĂ„ sĂ€llan! ❀❀ om vi delar upp oss blir det oftast att jag hĂ€nger med Melvin.  

Det bĂ€sta Ă€r att jag bara har Mio att natta! (Den enkla av dom) Sen blir det egentid i soffan! 

Puss/J 
Till top