Notjustme

Tvådagars-date

Allmänt Permalink0
Igår mötte jag upp Hanna och Ellen och pluttisarna.  Vi hängde hemma hos Hanna och åt supergod lunch på Norrby trädgård. Jag tog en promenad dit och en hem. Mamma hämtade nämligen Mio så jag hade inte bråttom 🙂 På kvällen körde jag cirkelgym.
Sån mysig väg mellan mig och Hanna 😍
2 av 3 tar sig fram nu. Inte Melvin Haha men han tycker det är mer okej att ligga på magen nu iallafall 🙈😄 Mio var sen med att rulla runt, krypa och gå och jag tror att Melvin kommer följa hans fotspår! Dom är så lika på väldigt mycket!! 
 
Idag mötte jag upp Hanna och Ellen och barnen igen. Vi gick till öppna förskolan och åt lunch och kollade i butiker innan vi alla behövde hämta storasyskonen. 
 
Så mysigt med mammahäng!!!!! Börjar att jobba 15 oktober så jag måste maxa antal mammahängs dagar nu! Tiden går såå fort!
 
Idag blev det träningspaus. Kör imorgon och på fredag alternativt lördag morgon oxå 🙂💪
 
Puss/J 
Till top