Notjustme

Slut!

Allmänt Permalink2
Är så trött!! Vet inte vad det beror på? Värmen? Dricker för lite vatten? (och för mycket kaffe 🙊) Är det för att jag aldrig går och lägger mig i tid? Allergin? Eller att jag sällan bara är?. ...en blandning kanske? 
 
Igår var jag ned Melvin hos lilla bebiskusinen 😍😍😍sen på kvällen körde jag spinning. Var så fruktansvärt opeppad innan men det gick bra ändå 😊 
 
Idag efter lämning gick jag och Melvin hem och nu medan han sov i 2 h så har jag ätit lunch i soffan, tittat serier och sovit en liten stund. Så skönt!! Nu ska Melvin få mellis och jag en kaffe innan vi hämtar Mio ❤ 
 
Puss/J 
#1 - - Anna-Lena Amala Tegebro:

vi behöver dricka såååå mycket vatten när det är varmt! vi är inte vana med den här fantastiska värmen! Dags för allergikliniken nu,kolla vilka tider som finns o hör av dig!

#2 - - mamma:

kanske behöver dricka resorb så du får i dig alla mineraler som vi tappar när det är varmt ute.

Till top