Notjustme

Bowling, öppna förskolan och träning

Allmänt Permalink0
Igår tog vi en lugn förmiddag här hemma allihopa. Vi åkte och bowlade lite senare och efter det körde jag cirkelgym på friskis medan Gustav och barnen lekte i centrumparken och handlade 😊 
 
Idag efter lämning gick jag och en mammakompis till öppna förskolan för bebisar 0-10 månader 😍 så mysigt! Efter det mötte jag Hanna och Anna och åt lunch länge ❤ så himla mysigt!! Jobbar ju tillsammans med båda och nu är alla vi föräldralediga 🙈 
 
Åt en jättegod pruciuttosallad 😋
 
Efter att jag hämtat Mio lekte vi med grannen 😊 Gustav hade apt på jobbet idag och jag orkade inte laga något så jag åt havregrynsgröt och Mio fick amerikanska pannkakor som var kvar från vår lunch igår. Båda var mycket nöjda! Sen hade vi en mysig kväll. Mio ville att Melvin skulle sitta bredvid honom i soffan 💓 💓💓
 
Nu har jag tonat håret och haft en stund i soffan med en macka och en kopp te. Nu är det nattinatti!
 
Puss/J 
 
Till top