Notjustme

Vardag

Allmänt Permalink0
Vardagen lunkar på 😊 Är glad efter helgen fortfarande - så mysig! Den här helgen kommer oxå bli rolig! Mio fyller år på fredag och då kompar Gustav ut hela dagen så hela familjen är lediga tillsammans. På lördag är det dags för 3 årskalas i jympasalen här i krusboda och sen fika här hemma  😍 På söndag är det dags för kalas för familjen.
 
Helgen efter det åker jag, Nora. Noras kompis Anna och Hanna till Ullared 👏 
 
Det finaste just nu är när Mio "leker" med Melvin. Melvin lyser upp när han ser Mio 😍
Ligga på Mage övar Melvin på varje dag 😊 en leksak till fönstret i bilen blev en perfekt golvleksak 👌
 
På kvällen igår körde jag 30 minuter crosstrainer och sen styrka och ikväll körde jag cirkelgym på friskis.  Sa jag att jag tappat 5 cm runt magen på 2 månader 😃👏 så träningen är så värd ❤
Puss/J 
Till top