Notjustme

Sova på dagen

Allmänt, Småbarnsåren Permalink0
Melvin fortsätter att vara snorig...det märks mest under nätterna när han ligger platt på ryggen...måste få upp ena änden på sängen på något sätt! Han (och jag) var vaken mellan 02-03... Han låg i sin säng tyst och vred och vände på sig och sparkade med benen och pratade lite...jag kan inte somna då! Till slut tog jag upp och vaggade och då somnade han fort! 

I morse kom Gustav på att han kunde lämna Mio på förskolan. Sån lyx! Jag var redan uppe men Mio fick ha ensamtid med oss medan lillebror sov 😊 

Nu sover Melvin sin första nap och jag har oxå krypit ner i sängen igen för att försöka sova en stund. Ska komma ihåg hur lyxigt det faktiskt är att vara hemma med bebis sen när jag jobbar igen. 
Innan sovstunden kollade vi lite tv och lekte gärnet 😍 han älskar när man lyfter upp honom i luften,  kittlar, busar och pratar med konstiga röster 😄 man kan få extremt härliga skratt då 💓 

Nä just det, sova var det! 
Puss/J 
Till top