Notjustme

Köpt

Allmänt Permalink0
På ullared köpte jag kläder till barnen. Speciellt till Melvin som växer mycket nu i början. Han har st 62 nu men köpte i st 74. Insåg att vi inte hade så mycket i den storleken och jag tror att det är för att jag rensat ut på grund av matfläckar.
 
Köpte även ytterkläder i en storlek större till Mio och en superfin skaloverall till Melvin som förhoppningsvis blir perfekt till hösten. 
 
Till Melvin:
 
 Till Mio:
 
Till båda:
 
Sen var jag tvungen att köra lite syskonmatchning 😍
Mio älskar sina "lekbyxor" så nu har han ett par till 😊
 Hur snygga?? Och så mjuka! Tycker att det är svårt att hitta snygga och sköna jeans till barn. 
 
Sen blev det en till varm, supermjuk filt 
 
Idag är jag hemma med Mio. Han är sjuk... 
Blaze och monstermaskinerna..... Mios absoluta favoritprogram 😂
 
Puss/J 
Till top