Notjustme

Härliga sol!!!

Allmänt Permalink0
Åh vad det är underbart när solen värmer och våren är på gång 😃😍 Bästa årstiden på året!!!! Och hur glad är inte jag för att ha prickat in våren under föräldraledigheten båda gångerna 😃✌️
 
Igår mötte vi Isa och kusinerna i vår lekpark och efter lite lek gick vi hem till dom och åt lunch och fortsatte leken 😊
 
Imorse gick allt smidigt tills att ytterkläderna skulle på...som varje morgon!! Då smiter Mio och kan helt plötsligt ingenting, krånglar och bråkar. Jag hatar att bli arg på honom men vad ska man göra?! Blir galen!!! Så fort vi kommit utanför dörren är allt som bortglömt...(från hans sida) grrrr 
 
Påväg hem efter lämning så stannade jag till och köpte lite nyttiga val som jag kan välja till mellanmål eller när jag blir sugen istället för att ta något mer onyttigt....(ni vet det jag alltid pratar om) Tänkte göra ett inlägg med tips och idéer 😊 
 
Efter en smoothie dammsög jag nedervåningen och sen tog jag med en kaffe ut i solen och här sitter jag fortfarande 😎 
Sååå skönt! 
 
Ikväll blir det cirkelfys med Vanessa 💪 Hanna blev tyvärr sjuk... 
 
Puss/J 
Till top