Notjustme

Glad påsk 😊

Allmänt Permalink1
I torsdags kom Mamma och Tomas hit. Vi åt liten charkbricka till förrätt och min mage klarade några små bitar av brieost!!!! 😃👏 till varmrätt åt vi pulled chicken - så gott! 
Min fina mamma ❤❤❤
Mio hade gjort påskkort på förskolan men inte till oss, till mormor och Tomas 😍
 
Igår åkte jag till friskis och körde powerhour 👊
Sån lycka jag känner när jag tränar 😃😃😃 vill bara träna och träna men har visst en familj att umgås med oxå 😝
 
På eftermiddagen åkte vi hem till svärfar och Stina ❤ vi åt en supergod rådjursgryta 😋👌 till dessert blev det lyxig fruktsallad med vaniljglass. Vi nattade barnen där och stannade på kvällen och spelade spel.  
 
 Mina gullungar 😍😍
 
 
 Idag har vi rensat och fixat här hemma. Jag och Mio hade lite målarverkstad medan Melvin och Gustav kollade liverpoolmatch (Melvin somnade..) 😄 
Testade att göra kulmålning med Mio 😊 en plastlåda, papper i botten, klicka ut färg på pappret och släpp ner kulan (gärna en tung kula), vänd och vrid på lådan - det blir som ett spel 😊
 
Puss/J
#1 - - mamma:

testa att köra med bilar, blev tipsad om det

Till top