Notjustme

En bild som säger mycket

Allmänt, Småbarnsåren Permalink1
Skrattade när jag såg det här framför mig förut...så småbarnsliv...

Ballonger som absolut inte får slängas efter kalaset, tv kontroller, en tom kaffekopp, ett glasunderlägg (som inte används), ett spel, en bil, en babywatch,  ett nagellack som har stått redo att användas i några dagar men inte använts, en napp..  ja just det, en termometer för att man ser att den stora ser lite glansig ut på ögonen och ja 38,9.... 

Mio har ju inte haft feber på hela 2 veckor så det var väl dags.  😅  han prickar ofta in lov..

Idag har jag och Melvin varit i sickla och ätit lunch med Hanna, Ellen och Ellens kompis Carro 😊 superhärligt!  

Jag spontanshoppade ett par skor till mig, har suktat efter ett par liknande länge nu så när jag såg dom köpte jag dom direkt!  
Hur snygga???😍
Nu slappar jag i soffan, kommer somna tidigt ikväll! 

Puss/J 

#1 - - Nora:

Åh, vad fina skor! Vill också ha :)

Till top