Notjustme

3 år!!

Allmänt Permalink0
Idag mår Mio mycket bättre! Vi har hängt i soffan i två dagar och försökt vila bort febern... Idag har han under 38 ✌️ (jag har inte varit utanför dörren sen i tisdags och håller på att bli galen) 
 
Idag fyller ju Mio 3 år! Fattar verkligen inte att jag har en 3åring!? 😃😍 älskar den åldern! Gustav är ledig idag, jättemysigt att vara lediga allihopa. Dagen började inte riktigt som jag tänkt mig...hade tänkt få lite sovmorgon och sen uppvakta Mio på sängen meeen Melvin vaknade första gången 4.50 (jätteskönt) men efter han ätit lät han och bubblade och pratade så att jag inte kunde somna om. Bytte plats med Gustav i sängen, bytte plats igen och ammade Melvin, han somnade, jag la honom i hans säng och skulle precis lägga mig på kudden meeen då vaknar Mio!..och då vaknade Melvin igen...
 
Efter det sjöng vi, åt pannkakstårta i sängen och öppnade presenter 😍 Mio blev så nöjd över sina presenter och har lekt med dom hela dagen. Jag har sovit en timme och nu ska vi äta lunch.
Han fick bland annat en sopbil en monstertruck och duplo 😊 
Puss/J 
Till top