Notjustme

Svisch

Allmänt Permalink0
Svisch så har 3 dagar gått förbi utan blogginlägg! Dagarna går föör fort ibland! I tisdags tog jag ju en promenad hem och hängde i soffan under dagen, mamma hämtade Mio och kom hem och myste efter det 😊 På kvällen mötte jag Hanna på friskis och körde cirkelfys - så kul!!! Jag kände att jag blivit stark snabbt och är så glad!! Det är ju precis det jag vill 😃 
 Igår blev det en heldag i centrum. Träff med mammagruppen med lunch efteråt i centrum och sen koll hos barnmorskan, hämta Mio och sen när vi kom hem vinkade jag in grannen och hennes dotter när jag såg att dom kom hem, på en spontan kaffe 😊 älskar sånt! hela kvällen var jag själv med barnen, Gustav kom när vi alla sov. Jobb-apt-träning.... 
 
Idag kom Hanna och Isa hem hit för lite mammahäng - mysigt! Hämtade Mio och nu är jag påväg mot friskis för att köra medeljympa med Tove som ledare. Nervöst faktiskt!  Har inte kört jympa efter graviditeten, kommer va såååå jobbigt 😅 tur att jag fick med mig Johanna som kan sällskapa!  
 
När man kollar ner i vagnen och möts av detta 😍😍😍
 
Imorgon är det freeeedag 😃 
Puss/J 
Till top