Notjustme

Mera träning tack!

Allmänt, Småbarnsåren, Träning & Mat Permalink0
Förra veckan hade jag jätteont i bihålorna och huvudet (nästan migrän) som sedan blev till öronvärk och väldigt lite energi. Förra veckan tränade jag bara måndagen pga det... har fortfarande ont i huvudet och bihålorna men nu kan jag inte, INTE träna längre! Känner mig värdelös 😫 

Så nu är jag påväg mot Friskis 😍 får energi bara nu när jag är påväg 😂 

I fredags hade jag hemmamys med Mio och Melvin och Gustav var med kompisar. 
(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags kom min Faster och min kusin och hälsade på från Sundsvall, dom hade tjejhelg i Sthlm ❤️
(null)

I lördags kväll kom 3 kompisar till Gustav hem hit. Åt middag och spelade spel
(null)

(null)

I söndags hade vi födelsedagsbrunch för Gustav här hemma 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

Snart på Friskis, tjohooo 
(Ska försöööka göra fler inlägg än vad det har blivit på sista tiden) 

Puss /J 
Till top