Notjustme

Veckan

Allmänt, Småbarnsåren Permalink0
I måndags gjorde vi inte mycket. I tisdags var vi vid poolen med familjen Rehn 😊

(null)

(null)

På kvällen körde jag Cirkelfys, sånt bra pass!!
(null)
(null)

I onsdags var vi vid poolen på eftermiddagen med Isa, Andreas och kusinerna och Nora och Selma 💕 

I torsdags kom mamma hit vid frukost, hon lekte massor med Mio och sen övade vi på att cykla. Han är jättebra men det är betydligt tyngre än med springcykeln! 
(null)


Melvin har förövrigt blivit världens gosbebis 😍😍😍👏👏👏👏 
(null)

(null)

Efter att mamma åkte så var vi tvungna att gå och svalka oss in poolen 😃
(null)
På eftermiddagen körde jag medeljympa på Friskis. 

I fredags åkte vi till Tyresö slotts handelsträdgård och köpte lite blommor. Efter det mot centrum för att Mio skulle få en motorcykel för att han har slutat med blöja!! Sen handling och hem. På kvällen kom svärfar och Stina hit på god middag och prat 😊 
Min stora kille ❤️❤️❤️

(null)

(null)
(null)

Han ser inte att jag snott en av hans småbilar va??
Nä det verkar lugnt 😄

Igår träffade vi en barndomskompis till mig som jag inte träffat på läänge - det var så mysigt!!! På kvällen åkte Gustav iväg och Hanna kom hem hit 💖 vi pratade om allt!!! Mycket jobb då vi båda börjar jobba nu och vi ska få jobba tillsammans igen 😍😍😍😍😍 

Idag har vi en riktig mysdag hemma. Vi har haft miniröris, målat och planterat blommor.

Snart ska jag mot Friskis! 😃 

Puss/J 

Till top