Notjustme

Frisk!

Allmänt, Småbarnsåren Permalink0
Låg däckad hela måndagen och i tisdags lämnade Gustav Mio och svärmor hämtade honom och hade honom hos henne tills efter middagstid - så skönt! På onsdagen såg jag ljuset och igår var jag återställd igen 😊 men fy att vara så sjuk!! Länge sen!!! I onsdags kväll var jag och träffade två kompisar från gymnasiet som jag inte träffat på länge! Så mysigt och kul!!!!!

Har hängt hemma mycket
(null)
Alltid numera med en bula i pannan 😅
(null)

(null)
Hela familjen har varit hängiga i veckan
(null)
Mys 💕

I torsdags åkte vi hem till Hanna och Milo som fyllde 1 år!!!!😍
(null)

(null)
Finaste ni 💖💖
(null)

(null)

(null)

(null)

Tog en promenad hem, himla skönt! 
(null) (null) (null)
(null)

Idag har vi bara varit hemma och sen när Gustav kom hem åkte jag snabbt som attan för att fylla på fransarna 💕💕 sen hem och byta av Gustav som åkte på AW 😊 jag har precis kollat kristallen galan och ätit godis. Bra kväll!

Puss på er!/J 

Till top