Notjustme

Självklart!

Allmänt Permalink0
Mio var på förskolan igår och var så taggad på att va tillbaka efter en helg och 3 dagar hemma med feber. Imorse precis innan vi skulle gå mot förskolan upptäcker jag en prick på handen och tänker genast VATTKOPPOR! Grannen har precis haft det och en på Mios avdelning oxå...skickade bild på den till några av mina mamma och förskollärarkompisar "är det en vattkoppor?!" frågade jag. "troligtvis" "avvakta och se" "vattkoppor eller höstblåsor" var några av svaren jag fick. Suck!!!!! Bara att stanna hemma. 
 
Nu håller vi tummarna för att det inte är vattkoppor. Gustav är nämligen iväg till Polen med två kompisar fredag till måndag kväll. Så det skulle va en väldigt dålig tajming!!  😣😏 
Vi tog en tidig fikar att överleva dagen 🙈 nej jag älskar inte att vabba.... Haha 
Nöjda över slottbygget 😊 
 
Mio är så rolig. Kom nu går vi in. "jag kan inte, jag har fastnat i skrothögen"  
 
Och sen hittade han en "ledtråd" 😂😂😂
Älskar hur han leker med ord. Så kul! 
 
Puss/J 
Till top