Notjustme

Blir faktiskt lite arg

Allmänt, Småbarnsåren Permalink0
Är ju sjuk (mycket bättre redan idag) men Gustav åkte till BVC med Melvin för 5 månaders kontroll. Gustav berättade att en mamma i väntrummet förvånat hade sagt "oj det är inte vanligt att man ser pappor ta över så snabbt" (hon trodde då att han var föräldraledig)  och även vår barnmorska reagerade glatt med "oj pappa igen!"

Det kanske är ovanligt att pappan lämnar mamman hemma och går till BVC inte vet jag men att två reagerar på att det är pappan och inte mamman som är med bebisen?!... Jag blir irriterad!! Nu reagerade dom glatt och det är inte dom jag blir arg på.  Det är det att jag inte tycker att det ska vara konstigt....

Jag äääälskar hur involverad Gustav är i både Melvin och Mio och skulle aldrig vilja någonting annat! ❤❤❤❤ 

I morse när Gustav och Melvin åkte till BVC åt jag och Mio frukost i lugn och ro och spelade spel efteråt. Det var såå härligt att lägga full fokus på Mio - min stora älskling!!!😍 

Puss/J 


Till top