Notjustme

Veckans plan

Allmänt, Graviditeten Permalink0

När jag började blogga, för 9 år sen!!!! (sjukt!) då hade jag veckans plan, tänkte försöka ta tillbaks det. Med barn så vet ju alla att vad som helst kan hända och planer behöver ändras eller strykas men så är det 😊 


Måndag: 
Gustav lämnade Mio och mamma hämtar ❤ (blir absolut jobbigare och jobbigare för mig och jag kämpar mer med allt än vad jag egentligen har kraft och energi för så när mamma skriver "ska jag hämta Mio?" då skriker kroppen JAA TACK 😍😄) 

Jag hängde i sängen och nu kollar jag bachelorette i soffan

Städa! 

Tisdag:
Eventuellt lämna Mio om inte Gustav kan det.

Nora och Hanna kommer hem hit på lunch 💖

Onsdag: 
Gustav har höstlov - yeey! 

Mio ska tillsammans med sina kusiner Tage och Göte vara hemma hos sin farfar och Stina hela dagen och även sova över. Dom kommer ha så roligt 😃💞

Jag och Gustav ska tillbaka till Bauhaus och köpa material till väggbygge

Måla väggen där nere (Gustav) 

Torsdag:
Gustav och svärfar ska bygga väggen till lillebrors rum 👏 jag ska hänga med Mio 💕

Fredag:
Häng med familjen Rehn på eftermiddagen och kvällen 😃

Lördag: 
Inga planer

Söndag:
Inga planer 

Kanske dumt att vi börjat med alla projekt såhär nära förlossningen men för oss är det nog ganska skönt att ha något helt annat att lägga tankarna på nu innan 😊 det är nog inte helt ovanligt att man boar och fixar i väntan ❤

Nu ska jag ner och börja städa. Det behövs verkligen! 

Puss/J 

Till top