Notjustme

Nej men det är lugnt..

Allmänt, Graviditeten Permalink2

1 dag till beräknat datum!!! 


Nej men jag är coollugn.... not!!!😱😱😅

Jag ser så fram emot smärtan som är att föda ett barn... Usch! Jag tillhör inte den där delen av folk som "älskar att föda barn" har dom fött barn???? 🤔 

Tycker det är så orättvist att Gustav inte kommer känna någon smärta! Varför måste jag ta allt? 

Intalar mig själv att det kommer gå toppen!! (vet inte om jag tror på mig själv bara) 

Flummigt inlägg men det är så min hjärna är just nu. Allt är osammanhängande och lite oklart. Det får ni leva med ett tag till!  

Puss/J 

#1 - - Hanna:

Åhhh! Hopps det kommer igång snart!
Jag älskar ju att föda barn 😂 Kanske inte då mycket när det kommer till smärtan, men för att det är det ända min kropp verkar kunna fixa när fet kommer till barna alstrandet 😂❤️

Svar: I know. Du är knäpp 😂😙
Jossan

#2 - - Ellen:

Jag förstår dig och håller med dig till 100%! Kände exakt likadant innan Lillebror kom. Tror du kommer klara det hur bra som helst! Du har några timmar av smärta och sen ett liv av kärlek 💗

Svar: Åh vad fint skrivet!! ❤
Jossan

Till top