Notjustme

Första lämningen

Allmänt, Småbarnsåren Permalink0

Imorse åkte Gustav till jobbet, Mio kollade tv medan jag klädde på mig och fixade mig och klädde på Melvin. Efter det var det frukost och sen åt lillebror oxå. 


Inge strul från Mios sida (TACK), han åt bra, borstade tänder och var snabb vid påklädning! 

Han är så taggad på att åka sittbrädan 😄

Gullungen!!!!

Efter lämningen tog jag en promenad. Ignorerade regnet och gick snabbt - kändes så skönt!! 


Det blev ändrade planer idag då Hanna vaknade upp sjuk 👎💖

Smsade mamma så hon hämtar Mio tidigt idag och kommer hem och myser med oss sen istället 😊 

Jag och Melvin myser just nu och så försöker jag plocka och städa emellanåt. Han har blivit mer i behov av närhet så kan inte stöka runt som innan, han vill gärna ligga i famnen eller precis bredvid och sova. Plutten 😍 han är ju min första prioritering just nu så det andra får vänta.. 💙 

Puss/J 

Till top