Notjustme

Bröllopet

Allmänt Permalink0

Igår var vi som sagt på Gustav och Ksenias bröllop. Gustav har kännt Gustav sen lågstadiet och det var första killen i tyresögänget som gifte sig. Så fint att se hur alla killar blev känslosamma 😍 det är så häftigt att dom håller kontakten efter alla år! 


Bröllopet hölls på svartsjö slott på Ekerö vid vattnet. Så fint!! Vigseln hölls utomhus. Ksenias klänning var såååå vacker!!!! 😍😍😍 

Toastmasters var Samuel och Gustav = bästa duon!!
Så vackra ❤
Min vackra Tone 😍😍
Älskar honom!!
Grabbarna 😃
Vid 00 kom jag hem efter att bästa mamma och Tomas hämtade mig och skjutsade hem mig ❤❤

Vaknade kl 9 och kunde inte somna om!! Har inte sovit längre än 9 på månader så det är inte konstigt! 


Nu saknar jag Mio som har sovit hos Wille och Nora 😊 
Puss/J

Till top