Notjustme

Bra dag

Allmänt Permalink0

Är helt slut! Jobbade min längsta dag idag och det känns! Jobbar ju bara 80% sen Mio började förskolan och dagarna är lite olika långa. Idag jobbade jag 8.30-16.30 inte någon konstig arbetstid men i kroppen känns det. Har jätteont i ryggen, ischias och under ena foten?! Antar att det är för att jag är tyngre... 


Meen vi hade en bra dag! Min avdelning var ensamma ute på gården på förmiddagen och det var massor av vattenpölar. Jag hällde diskmedel i de största pölarna och sen tjöt alla barn av skratt och lycka när dom stampade runt och det blev massor av bubblor och skum 😍 ingen ville gå in när det var dags för lunch. 👌 

Sen fixade min kollega en sorteringsstation som blev toppen! 

Tanken är att vi slänger skräp under veckan där och att någon tar med några barn varje fredag och går till sopstationen vi har på samma gata som förskolan och slänger. 

Har en tid hos läkare på tisdag och kommer försöka bli heltidssjukskriven då...måste ta hand om mig och lillebror ❤


Puss/J 

Till top