Notjustme

Omprioritering

Allmänt, Privata Jossan Permalink0
Halloj!  Vet ni! När jag blev gravid med Mio började jag omvärdera saker. Jag förstod vad som var viktigt och inte! Jag la fokus på min lilla familj och de människor vi älskar runt omkring oss. Jag förstod att jobb inte är allt. Trots att jag älskar mitt jobb,  min chef och mina kollegor så hänger jag inte upp mig på små saker, lägger mig inte i något som inte är mitt ansvar,  ältar inte, jag skrattar mer, är mer effektiv, fokuserar, prioriterar, har kul! Det här med att inte känna stress över allt jag faktiskt inte hinner, är något jag jobbar med dagligen! Kände förra veckan av magkatarr plus migränkänning hela veckan och det var som en stoooor påminnelse:
 
Ta det lugnt!!!! Du gör det bästa du bara kan och du gör det bra. Jag trivs, på jobbet, hemma och bland vänner <3 Det är det viktigaste!  
 
Och herregud vad jag älskar Mio, han är allt för mig! Gustav också. Mina fina killar 
 
Ni är det bästa som hänt mig!!! 
 
Puss/J 
Till top