Notjustme

Tjolahopp

Allmänt Permalink0
Hej! Hur mår ni? Jag är så trött efter jobbet att bloggen helt prioriterats bort...
 
Förra helgen var vi i Sundsvall och hälsade på min pappa, farmor och farfar, farbror och faster :) bilresorna gick jättebra!  
 
På jobbet hade vi öppet hus som en annan form av föräldramöte vilket gick jättebra 😀 alla avdelningar stod för en aktivitet de kunde göra med barnen 😊 
 
Tränade jympa i måndags och drooog iväg mig i torsdags för cirkelgym! Var så trött så jag inte visste vad jag gjorde där men när passet drog igång var jag glad att jag var där! 
 
I fredags lagade Gustav supergod middag och sen stack han iväg till några kompisar och jag åt popcorn i soffan 😊 
 
Igår städade jag här hemma, Gustav hämtade jullådorna och på eftermiddagen åkte vi och köpte tomtekläder till mio och sen åkte vi hem till mamma för adventsmys!  Vi pysslade, drack glögg, åt middag och fikade - tradition! 
 
 
 
Puss/J 
Till top