Notjustme

Tar allt!

Allmänt Permalink0
Igår när vi skulle lägga Mio så gick det inte, han hade hög feber ..  Han sov max 4 minuter innan han vaknade igen. Efter 1 1/2 timme så gick jag och la mig med honom på mig. Efter en stund kunde jag lägga honom bredvid mig och där låg han som ett plåster på mig hela natten. Ibland försökte jag få mer än den decimeter som jag låg på och la honom en bit ifrån mig men ändå i vår säng, det slutade alltid med att han vaknade missnöjd och letade sig nära mig och somnade om. 
 
En riktigt tuff kväll och natt men mysigt att känna sig så behövd :) <3 önskar att jag kunde ta allt det onda!! 
 
Här har han 39 graders feber?! 
 
Idag vaknade han på gott humör, han vaknade ju mellan oss vilket aldrig händer :) sötnosen! Han har varit piggare och sluppit alvedon men framåt kvällen fick han lite feber igen men har sovit sen vi gick och la honom. Nu hoppas vi på en bra natt. 
Vi tog en välbehövlig promenad i friska luften förut, så skönt! 
 
Puss och godnatt /J 
Till top