Notjustme

Hej

Allmänt Permalink0
Hej! Nu var det en vecka sen jag bloggade.. Förlåt för det! Den här veckan har varit jättejobbig! Jag vill alltid vara mitt bästa jag när jag är på jobbet och det har jag varit men så fort jag slutat jobbet har jag haft världens huvudvärk, magont, nackvärk och ryggont, en fruktansvärd trötthet och för att toppa det hela en jävla PMS hahaha nu i efterhand kan jag skratta åt det! Jag har knappt tränat utan gått hem och sovit.... Vet exakt vad som orsakade det här! Mina allergitabletter! Nu har jag bytt och det är genast mycket bättre :) 

Helgen har varit underbar! I fredags mötte jag Frida. Vi åt på tacobar och tog det lungt hos mig, blev av med lite kläder som jag rensat bort :) 



I lördags åt jag en god frukost, hjälpte Johanna och Kim att flytta och sen blev det 50 årsfest med Gustavs familj. Myste järnet med underbara lilla Tage <3




Fortsättning följer :) 

Pusss/J
Till top