Notjustme

Typiskt!

Allmänt, Privata Jossan, Träning & Mat Permalink0
I lördags gjorde jag en Jossan. Jag fick äntligen med mig Gustav till ett köpcentrum. Vi åkte till sickla och eftersom jag verkligen inte behöver något i klädväg förutom ett till par långa träningsbyxor (blev helt såld på det efter dom andra jag köpte) så tänkte jag utnyttja presentkortet jag hade på Stadium. Jag går dit och testar säkert 10 olika och det är bara 1 par som är bra, resten var genomskiniga i rumpan (vem fan har tänkt där?!) eller för stora (vill att dom knappt ska kännas så tighta ska dom va)

Jag går tilk kassan och ska ta upp plånboken men nej den är hemma i träningsväskan!! Ahh (slår mig själv i huvudet) som tur var, var ju Gustav med så han fick betala dom åt mig och sen fick jag suktas av alla snygga saker jag såg..... (Kanske var bra att plånboken låg hemma) 

Köpte ett träningslinne oxå på rean :) 

 
Puss/J 
Till top