Notjustme

Berörd

Allmänt, Privata Jossan, Tips Permalink1
Herregud!!! Igår mötte jag Frida och vi gick och åt middag på en grekisk kolgrill och sen gick vi på bio: Mig äger ingen såg vi. Den handlar om en 5 årig dotter och hennes alkoliserade pappa som spelas av Persbrandt. Det var den värsta filmen jag sett tror jag! Fick hålla tillbaka tårarna hela tiden, den var så hemsk på så många sätt!! Dom spelade så sjukt bra. Om du vill bli berörd så se den och om inte så se den inte. Mår fortfarande dåligt över den. Fyfan tänk att så många har haft och har det så :'( 

Så om man vill se en riktig gråtfilm så se den! 

Ikväll kommer Nora och Wille på middag och sen ska jag och Gustav se Hundraåringen på bio :) en riktig biohelg. 

Pusss/J 


#1 - - Tone:

Har precis börjat läsa boken. Antar att jag kommer gråta floder :) puss

Till top