Notjustme

Skitväder

Allmänt, Graviditeten, Jossan @ work Permalink0
Idag när jag gick till jobbet från bussen och det regnade och blåste bestämde jag att nej idag går jag inte ut på förmiddagen, idag ska vi baka pepparkakor :D
 
och det gjorde vi! Förkläden, mjöl på kinderna,  julgranen i bakgrunden, barnen som sjöng "vi komma vi komma från pepparkakeland" och "en sockerbagare" - det gjorde den här dagen till en väldigt mysig dag <3 hade några föräldrar på förskolan pga. Inskolning och när dom gick förbi oss sa dom "åhh" "vad mysigt" :)  
 
Efter jobbet mötte jag Vanessa och fina Hayley :) vi fikade och pratade en stund innan jag skulle på Rutinkoll hos barnmorskan :) hjärtat tickade och allt såg bra ut förutom att järnvärdet hade sjunkit så nu blir det järntabletter... Vi bestämde även vart vi ska föda. Har knappt fattat att jag är gravid och nu börjas det prata om förlossning haha <3 
 
Sovit en stund i soffan nu och nu blir det middag. Pastasallad med kyckling :)
 
Puss/J 
Till top